کلروفیل چیست؟ کلروفیل مایع چیست؟ چه فوایدی برای بدن دارد؟

کلروفیل مایع خوراکی چیست؟ قطره کلروفیل چیست؟ کلروفیل واتر چیست؟
4.6/5 - (21 امتیاز)

مطمئناً شما هم نام کلروفیل یا کلروفیل مایع را از دوستانتان شنیده اید و یا در بستر اینترنت با آن آشنا شده‌اید و می‌خواهید بدانید که این محلول چه خواصی دارد و آیا واقعا مفید است یا خیر. در این مقاله بطور کامل توضیح خواهیم داد که کلروفیل مایع چیست و چه خواصی دارد. اما قبل از اینکه درباره کلروفیل مایع توضیح دهیم ابتدا باید بدانیم کلروفیل یا سبزینه چیست ؟

کلروفیل چیست ؟

کلمه کلروفیل از زبان یونانی گرفته شده است و به معنای رنگ سبز است. کلروفیل یا سبزینه یکی از چند رنگدانه سبزی است که در برخی از موجودات زنده مثل سیانوباکترها، جلبک‌ها و گیاهان وجود دارد. این رنگدانه در قسمت‌های کوچکی از سلول به نام مزوزوم واقع شده است و نقش مهمی در تبدیل نور به انرژی یا فتوسنتز دارد. از آنجا که حیوانات و انسان‌ها از طریق خوردن گیاه، غذای خود را به دست می‌آورند، می‌توان گفت که فتوسنتز منبع حیات و چرخه غذایی در اکوسیستم است.

در واقع کلروفیل یک جزء کلیدی در فرآیند فتوسنتز است که حیات گیاهان را حفظ می کند و برای کل سیاره اکسیژن تولید می کند. کلروپلاست هایی مانند اینها اگرچه اندازه میکروسکوپی دارند، نقش بزرگی در سلامت سیاره دارند. کلروفیل‌ ها بخش ‌های آبی و قرمز طیف نور را جذب می‌کنند و بخش ‌های سبز یا نزدیک به سبز را منعکس می‌کنند. به همین دلیل، بافت ‌های دارای کلروفیل، سبز رنگ هستند.

ساختار شیمیایی کلروفیل بسیار شبیه هموگلوبین است، مولکولی که اکسیژن را در گلبول های قرمز خون پستانداران منتقل می کند. تفاوت عمده بین این دو این است که هموگلوبین حاوی یک اتم یا آهن در مرکز یک ترکیب حلقه بزرگ است، در حالی که کلروفیل دارای یک اتم منیزیم در همان مکان است.

منیزیم جزء حیاتی پروتئین گیاهی کلروفیل است که مسئول تثبیت انرژی خورشیدی به انرژی شیمیایی در گیاهان سبز است. از این نظر، بیشتر زندگی روی زمین به منیزیم وابسته است. برای انسان نیز منیزیم یک ماده مغذی و ضروری به حساب می آید.

بنابراین تا به اینجای کار دانستیم که کلروفیل نقش بسیار مهمی را درگیاهان ایفا میکند و برای رشد آن ها ضروری است اما کلروفیل مایع چیست و چگونه به انسان کمک می کند؟

 

 

کلروفیل مایع چیست ؟

در این بخش می‌خواهیم به سوال کلروفیل مایع چیست پاسخ دهیم. کلروفیل مایع از گیاهان و سبزیجات سبز بدست می ‌آید که با مواد دیگری مخلوط شده و قابلیت حل شدن در آب را پیدا می‌کند. ساخت کلروفیل مایع یک کار تخصصی است و در آزمایشگاه با دقت و رعایت استانداردهای لازم تولید می‌گردد. همچنین، کلروفیل مایع نسبت به کلروفیل خالص سریع ‌تر و آسان ‌تر توسط بدن جذب می‌شود.

کلروفیل مایع شباهت زیادی به رنگ خوراکی دارد. اگر کمی از آن را در آب بریزید، آب را به رنگ سبز تیره در می‌آورد. این محلول سبز رنگ طعم خاصی دارد که به خاک، گیاه و فلز نزدیک است. همچنین، این محلول ممکن است با عناوینی مانند محلول کلروفیل، قطره کلروفیل، کلروفیل خوراکی و کلروفیل واتر نیز شناخته شود.

کلروفیل مایع چیست ؟

اما آیا تمام این خواصی که از این محلول خاص می شنویم واقعیت دارد؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

خواص کلروفیل مایع چیست؟ فواید کلروفیل مایع چیست ؟

سوال خواص کلروفیل مایع چیست ممکن است در ذهن همه ما مطرح شود. کلروفیل مایع یک ماده ارزشمند است که برای سال ‌ها در طب سنتی و مدرن استفاده شده است. این ماده سبز رنگ خواص درمانی زیادی دارد و می‌تواند به سلامت پوست، خون، کبد و سیستم گوارش کمک کند. برخی از تحقیقات پزشکی نشان داده ‌اند که کلروفیل مایع می‌تواند در درمان سرطان هم مفید باشد و جلوی رشد سلول‌های سرطانی را بگیرد.

همچنین، کلروفیل مایع در برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می‌شود. این ماده یک آنتی اکسیدان است که می‌تواند جلوی آسیب‌ های پوستی را بگیرد. بنابراین اگر پوست شما خشک، حساس، التهابی یا مبتلا به بیماری‌های پوستی مثل اگزما یا پسوریازیس است، محصولات حاوی کلروفیل مایع می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای درمان باشند.

در ادامه پاسخ به سوال خواص کلروفیل مایع چیست باید گفت که کلروفیل مایع در برخی از محصولات غذایی و دارویی نیز کاربرد دارد. برخی از شرکت‌ها از این ماده برای ساخت مکمل‌های غذایی، رنگ‌های طبیعی و سوپرفود‌ها استفاده می‌کنند. این ماده به خاطر خواص سلامتی زیادی که دارد، بین مصرف‌کنندگان بسیار محبوب است. در ادامه به صورت تخصصی و با دلیل تمامی خواص این ماده را ذکر میکنیم:

 

کلروفیل مایع برای پوست مفید است

اولین مزیت کلروفیل مایع چیست؟ کلروفیل مایع می‌تواند در ترمیم و تقویت به پوست شما کمک کند. این ماده در دو آزمایش علمی نشان داده است که می‌تواند باکتری ‌ها و التهاب ‌های پوستی را کنترل کند و زخم ‌ها و سوختگی ‌ها را سریع ‌تر التیام بدهد. کلروفیل مایع با تحریک رشد بافت جدید، می‌تواند پوست شما را جوان‌ تر و سالم ‌تر نگه دارد.

کلروفیل مایع یک ماده آنتی اکسیدان است که می‌تواند جلوی پیری زودرس پوست را بگیرد. این ماده با حفظ سلامت میتوکندری ‌ها که قسمت‌های مهم سلول هستند، می‌تواند به پوست شما انرژی بدهد و از بیماری‌های پوستی جلوگیری کند.

کلروفیل مایع می‌تواند در ترمیم و تقویت به پوست شما کمک کند.

اگر شما دچار آکنه یا منافذ پوستی هستید، کلروفیل مایع می‌تواند گزینه ‌ای مناسب برای شما باشد. تحقیقات نشان داده‌اند که این ماده می‌تواند آکنه و منافذ پوستی را کاهش دهد.

 

کمک به رشد و ضخامت مو

قطره کلروفیل مایع می‌تواند به سلامت مو شما کمک کند. این ماده سبز رنگ با تقویت کراتین (ماده‌ای که مو را ساخته) موهای شما را قوی‌تر می‌کند. این ماده همچنین منبعی از منیزیم است که می‌تواند خون ‌رسانی به پوست سر را بهبود بخشد و رشد مو را تحریک کند. علاوه بر این، این ماده با افزایش تولید ملاتونین (هورمونی که به سلامت پوست کمک می‌کند) می‌تواند جلوی سفید شدن مو را بگیرد.

قطره کلروفیل مایع یک آنتی اکسیدان قوی است که می‌تواند از پیری سلول‌های پوست سر جلوگیری کند و ریزش مو را کاهش دهد. این ماده به شما در حفظ چگالی و درخشندگی مو کمک می‌کند.

 

تقویت سیستم ایمنی بدن و آنتی اکسیدان بودن

سومین مزیت کلروفیل مایع چیست؟ کلروفیل مایع می‌تواند به تولید گلبول‌های سفید خون که برای سلامتی بدن مهم هستند، کمک کند. این ماده در یک آزمایش علمی با ۱۰۵ شرکت کننده، اثبات کرد که می‌تواند تعداد گلبول‌های سفید خون را افزایش دهد. در این آزمایش، سه گروه تشکیل شد:

  • گروه اول: هر روز سه بار ۴۰ میلی‌گرم کلروفیلین مصرف کردند.
  • گروه دوم: هر روز سه بار ۲۰ میلی‌گرم فیلگراستیم (یک داروی تحریک کننده تولید گلبول‌های سفید خون) مصرف کردند.
  • گروه سوم: هر روز سه بار ۱۰۰ میلی‌گرم ویتامین سی به عنوان دارونما، یعنی چیزی که فقط به نظر درمان‌کننده است، مصرف کردند.

پس از یک ماه، نتایج به شرح زیر بود:

  • گروه اول که کلروفیل مصرف کردند: ۸۵ درصد از آن‌ها تعداد گلبول‌های سفید خونشان افزایش پیدا کرد.
  • گروه دوم که فیلگراستیم مصرف کردند : ۸۳.۳ درصد از آن‌ها تعداد گلبول‌های سفید خونشان افزایش پیدا کرد.
  • گروه سوم که دارونما مصرف کردند: فقط ۲۶.۷ درصد از آن‌ها تعداد گلبول‌های سفید خونشان افزایش پیدا کرد.

قطره کلروفیل چیست - تقویت سیستم ایمنی بدن

علاوه بر این، هیچ عوارض جانبی در گروه اول دیده نشد. پس کلروفیل مایع می‌تواند راه حل طبیعی و مؤثر برای تقویت سیستم ایمنی باشد.

کلروفیل مایع همچنین با جذب و حذف رادیکال‌های آزاد (که به بدن آسیب می‌زنند) محافظت از بدن در برابر استرس و پیری را بهبود می‌بخشد.

برخی از تحقیقات نشان داده‌اند که کلروفیلین علاوه بر تقویت سلامت خون، پوست و کبد، به عنوان آنتی اکسیدان قوی عمل می‌کند. این عمل می‌تواند بدن را در برابر استرس اکسیداتیو که ممکن است ناشی از قرار گرفتن در معرض سموم و یا روند پیری باشد، محافظت کند.

 

کمک به کاهش وزن و لاغری

چهارمین مزیت کلروفیل مایع چیست؟ کلروفیل مایع می‌تواند به کاهش وزن شما کمک کند. این ماده در یک آزمایش علمی با ۳۸ زن نشان داد که می‌تواند وزن و کلسترول خون را کاهش دهد. این آزمایش این طور بود که:

  • گروه اول: هر روز یک بار مکمل حاوی کلروفیل مصرف می‌کردند.
  • گروه دوم: هیچ مکملی مصرف نمی‌کردند.

کمک به کاهش وزن و لاغری توسط کلروفیل مایع مرغوب

پس از چند هفته، نتایج به شرح زیر بود:

  • گروه اول: وزن و کلسترول خونشان پایین آمد.
  • گروه دوم: تغییر چندانی نداشتند.

کلروفیل مایع همچنین در برخی از تحقیقات روی حیوانات نشان داده است که می‌تواند اشتها و مصرف غذا را کنترل کند.

این خاصیت باعث می‌شود که شما احساس سیری کنید و کمتر غذا بخورید. پس کلروفیل مایع یک ماده طبیعی است که به شما در رسیدن به وزن ایده ‌آل خود کمک می‌کند.

 

خنثی کردن و از بین بردن بوی بد بدن

پنجمین مزیت کلروفیل مایع چیست؟ کلروفیل مایع می‌تواند به کاهش بوی بدن شما کمک کند. این ماده به خصوص برای افرادی که از بیماری تری متیل آمینوریا رنج می‌برند، مفید است. این بیماری باعث می‌شود که بدن شما بویی شبیه به بوی ماهی بدهد. یک آزمایش علمی نشان داد که مصرف کلروفیلین می‌تواند تعداد تری متیل آمین‌ها و مولکول ‌های ایجاد‌ کننده بو را کاهش دهد.

کلروفیل واتر چیست ؟ از بین بردن بوی بد بدن

کلروفیل مایع همچنین در برخی از محصولات بهداشتی مثل دئودورانت ‌ها و دهانشویه ‌ها استفاده می‌شود. برخی از افراد نیز قرص کلروفیل را برای جلوگیری از بوی بدن مصرف می‌کنند. همچنین، تحقیقات نشان داده است که کلروفیل می‌تواند بوی ناشی از باکتری‌ها را کاهش دهد. پس کلروفیل مایع یک خوشبو‌کننده طبیعی و سالم است.

 

افزایش انرژی و سرحالی

کلروفیل مایع می‌تواند به افزایش انرژی شما کمک کند. این ماده با تقویت تولید گلبول‌های قرمز خون که اکسیژن را به سلول‌های بدن منتقل می‌کنند، می‌تواند اکسیژن ‌رسانی به بدن را بهبود بخشد. با افزایش اکسیژن در بدن، شما می‌توانید احساس انرژی و استقامت بیشتری داشته باشید.

تحقیقات نشان داده است که کلروفیل در سلول‌های حیواناتی که از رژیم غذایی غنی از کلروفیل استفاده می‌کنند، در میتوکندری‌ها یا نیروگاه‌های سلولی تجمع می‌یابد.

افزایش انرژی با کلروفیل مایع اصل طبیعی

در داخل سلول‌ها، کلروفیل می‌تواند الکترون‌ها را به کوآنزیم 10-Q اهدا کند که باعث افزایش قابل توجه تولید ATP می‌شود. افزایش تولید ATP به این معنی است که انرژی بیشتری برای استفاده در سراسر بدن در دسترس است.

 

سم زدایی بدن و کمک به سلامت کبد

هفتمین مزیت کلروفیل مایع چیست؟ کلروفیل مایع می‌تواند به حفظ سلامت کبد و بدن شما کمک کند. این ماده با کاهش و حذف آفلاتوکسین‌ها (مواد سمی و سرطان ‌زا) از بدن شما محافظت می‌کند. آفلاتوکسین ‌ها توسط قارچ ‌هایی تولید می‌شوند که روی برخی از غذاها مثل آجیل، برنج، ادویه و انجیر رشد می‌کنند. این مواد می‌توانند به کبد شما آسیب بزنند و حتی منجر به نارسایی کبد شوند.

نتیجه تحقیقات روی کلروفیل مایع در یک آزمایش علمی، نشان داد که می‌تواند تعداد آفلاتوکسین‌ها را تا ۵۵ درصد کاهش دهد. این ماده همچنین می‌تواند به فلزات سنگین (که به بدن آسیب می‌زنند)، متصل شود و آن ‌ها را از بدن خارج کند.

سم زدایی و کمک به سلامت کبد

کلروفیل مایع همچنین با افزایش تولید آنزیم‌ هایی که به تصفیه و دفع سموم از بدن کمک می‌کنند، به سلامت کبد شما کمک می‌کند. این آنزیم‌ها در قسمت سلول‌ها به نام فاز II شناخته می‌شوند. با افزایش فعالیت این آنزیم‌ها، شما می‌توانید از خطرات بالقوه ناشی از سموم جلوگیری کنید.

 

خون سازی و بهبود کیفیت گلبول های قرمز

هشتمین مزیت کلروفیل مایع چیست؟ کلروفیل مایع یک ماده سبز رنگ است که به خون گیاهان معروف است و برای خون انسان هم مزایایی دارد. یک آزمایش جالب نشان داد که حیواناتی که کلروفیل می‌خورند و در نور خورشید قرار می‌گیرند، می‌توانند انرژی بیشتری تولید کنند. این انرژی به صورت ATP (یک ماده انرژی‌زا) در سلول‌های حیوانات ذخیره می‌شود. این نشان می‌دهد که حیوانات نیز می‌توانند با مصرف کلروفیل از خورشید انرژی تولید کنند.

آزمایش دیگری روی افراد مبتلا به تالاسمی (یک بیماری خونی) انجام شد. در این بیماری، بدن تعداد کافی هموگلوبین (پروتئین حامل اکسیژن) را ندارد. این آزمایش نشان داد که افرادی که سبزه گندم، گیاه سبز و کلروفیل، مصرف می‌کردند، نسبت به دیگران نیاز به دریافت خون کمتری داشتند.

کلروفیل مایع چیست - خون سازی

هنوز معلوم نیست که کلروفیل چطور به درمان تالاسمی کمک می‌کند. بعضی‌ها فکر می‌کنند که کلروفیل باعث تقویت خون مصرف کننده می‌شود و بعضی فکر می‌کنند که سبزه گندم خود دارای خاصيت درماني است.

به هر حال، استفاده از کلروفیل مایع مزایای زيادي براي خون شما دارد. با تقويت توليد گلبول‌هاي قرمز خون، كلروفيل باعث مي‌شود كه اکسیژن بيشتري به سلول‌هاي بدن منتقل شود. با افزايش اكسيژن در بدن، شما مي توانيد احساس انرژي و توانائي بالاتري داشته باشيد.

 

کمک به هورمون ها و عملکرد تیروئید

نهمین مزیت کلروفیل مایع چیست؟ کلروفیل مایع می‌تواند به تعادل هورمون ‌های شما کمک و عملکرد تیروئید شما را بهتر کند. این ماده با تنظیم هورمون‌ هایی که احساس سیری در شما ایجاد می‌کند، می‌تواند اشتهای شما را کنترل کند و افزایش انسولین (هورمونی که قند خون را تنظیم می‌کند) را کاهش دهد.

اما اگر شما دچار تیروئید پرکار یا کم‌ کار هستید، بهتر است قبل از خوردن کلروفیل مایع با پزشک خود صحبت کنید. چون ممکن است این ماده با داروهای تیروئید شما تداخل داشته باشد.

 

اکسیژن رسانی به مغز و کمک به سردرد و میگرن

دهمین مزیت کلروفیل مایع چیست؟ کلروفیل مایع به سلامت بدن، پوست، مو و ذهن شما کمک می‌کند. این ماده با افزایش اکسیژن رسانی به مغز و بدن، می‌تواند عملکرد ذهنی شما را بهبود بخشد. اکسیژن کافی برای سلامت مغز و جلوگیری از سر درد ضروری است.

برخی از سردردها یا میگرن ‌ها به خاطر کمبود اکسیژن در مغز اتفاق می‌افتند. پس کلروفیل مایع می‌تواند با پیشگیری از کمبود اکسیژن، به کاهش سردرد، سرگیجه و میگرن شما کمک کند.

 

کمک به بهبود خلق و خو

کلروفیل مایع منیزیم زیادی دارد و منیزیم یک عنصر مهم برای آرامش ذهن است. افرادی که کمبود منیزیم دارند، ممکن است بیشتر احساس اضطراب و نگرانی کنند.

 

کمک به معده و دستگاه گوارش و برطرف کردن یبوست

دوازدهمین مزیت کلروفیل مایع چیست؟ کلروفیل مایع به هضم غذا و رفع یبوست شما کمک می‌کند. این ماده با افزایش تعداد باکتری ‌های مفید در روده ‌ها، می‌تواند فرآیند هضم را بهبود بخشد.

همچنین، این ماده باکتری ‌های مضر را از بین می‌برد و از عفونت‌ های گوارشی جلوگیری می‌کند. این در حالی است که باکتری‌ های مفيد را حفظ می‌کند و به تعادل فلورای روده‌ای کمک می‌کند.

 

کمک به بهبود سرطان

به طور کلی سرطان یکی از بیماری های پیچیده است، که راه های درمانی آن نیز به خوبی شناخته نشده است. بنابراین هیچ ماده ای تا کنون برای درمان سرطان تایید نشده است. البته برخی ترکیبات گیاهی مانند کلروفیل و برخی اسانس ها که خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارند، می توانند اکسیدان ها را از بین ببرند که از مهمترین عوامل ایجاد انواع سرطان هستند.

بنابراین با انتخاب سبک زندی سالم می توان تا حد زیادی از بروز سرطان پیشگیری کرد. از طرفی تحقیقات نوین روی خاصیت جذب نور کلروفیل برای افزایش جذب نوری در فوتوتراپی سرطان تمرکز کرده اند.

چندین آزمایش پزشکی روی حیوانات و انسان‌ها نشان داده ‌اند که کلروفیل مایع می‌تواند به پیشگیری و کاهش سرطان‌های مختلف کمک کند. برخی از این آزمایش‌ها عبارتند از:

  • آزمایشی که در سال ۲۰۰۵ انجام شد و نشان داد که کلروفیلین می‌تواند رشد تومور‌های سرطان را متوقف کند.
  • آزمایشی که در سال ۲۰۱۵ انجام شد و نشان داد که مصرف کلروفیل‌های طبیعی می‌تواند خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را به طور قابل توجهی کاهش دهد.
  • آزمایشی که در سال ۲۰۱۶ انجام شد و نشان داد که کلروفیلین می‌تواند پیشرفت سرطان ریه را به شدت کاهش دهد.

 

با توجه به این نتایج، مصرف مناسب و منظم کلروفیل مایع ممکن است برای درمان یا پیشگیری از سرطان مفید باشد. البته هنوز تحقيقات بيشتري لازم است تا نحوه عمل كلروفيل بر روي سلول‌هاي سرطاني به خوبي شناخته شود. بنابراین قبل از استفاده از کلروفیل به عنوان یک مکمل درمانی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

 

مزایای کلروفیل مایع به طور خلاصه

بطور خلاصه مزایای کلروفیل مایع چیست؟ همانطور که گفتیم، قطره کلروفیل مایع یک ماده سبز رنگ است که برای سلامت بدن، پوست و ذهن شما مفید است. این ماده با داشتن خاصیت‌های مختلف، می‌تواند به شما در این زمینه‌ها کمک کند. برخی از این مزایا بطور خلاصه عبارتند از:

  • افزایش منیزیم در خون
  • پاکسازی پوست از آکنه و روزاسه
  • بهبود سلامت و شفافیت پوست
  • تقویت و ترمیم گلبول‌های قرمز و سفید خون و بهبود خون‌سازی
  • افزایش سرعت بهبودی زخم‌ها و جراحات
  • بهبود عملکرد کبد و تصفیه آن از سموم
  • کمک به فرآیند هضم و گوارش غذا
  • خوشبو کننده و دئودورانت (Deodorant) طبیعی و داخلی
  • کمک به کاهش وزن و کاهش چربی بدن
  • کاهش التهاب و کنترل فعالیت ترکیبات پیش التهابی
  • افزایش سطح انرژی بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش اکسیژن رسانی به اندام‌ها به خصوص در ارتفاعات
  • کمک به پیشگیری از بروز سرطان

 

عوارض کلروفیل مایع چیست ؟

محققان مؤسسه لینوس پاولینگ دانشگاه ایالتی اورگان هیچ اثر سمی نسبت به کلروفیلین در دهه ‌ها استفاده انسانی پیدا نکردند و می‌گویند وقتی در حد متعادل از آن استفاده شود و ترکیبات محصول درست باشند، کاملا ایمن است.

البته طبق تجربه تیم فروش و پشتیبانی ایران کلروفیل که دائما در حال نظرسنجی از کاربران هستند، مثل هر داروی دیگری کلروفیل مایع هم می تواند روی بدن برخی افراد عوارض کمی داشته باشد مانند ناراحتی معده، اسهال یا رنگ مدفوع تیره و بوی بد مدفوع.

همچنین ممکن است کلروفیل مایع مثل هر دارو یا مکمل غذایی، با بدن برخی افراد سازگار نباشد و در نتیجه این افراد مجبور باشند مصرف کلروفیل مایع را به دلیل داشتن حساسیت به آن متوقف کنند. تا به اینجای راه که در کنار شما هستیم، فقط حدود 5 درصد از مشتریان ما، بدنشان با محصول سازگاری کامل نداشته است و بقیه کاربران تاثیرات بی نظیر مثبتی پس از مصرف محصول دیده اند.

مثلا پماد یا سرم کلروفیل موضعی ممکن است هنگام استفاده باعث خارش یا سوزش شود، بنابراین بهتر است ابتدا آنها را در ناحیه کوچکی از بدن آزمایش کنید.

 

سخن نهایی و دستیابی به کلروفیل مایع مرغوب

همانطور که انتظار می ‌رفت، در این مقاله به توضیح خواص کلروفیل مایع پرداختیم و همچنین، به سوال کلروفیل مایع چیست پاسخ دادیم. بطور کلی، کلروفیل مایع از رنگدانه‌های سبز گیاهان به دست می‌آید و خواص طبیعی زیادی برای سلامت انسان دارد. شما با خوردن قطره کلروفیل مایع استاندارد و طبیعی می‌توانید از فواید مختلف آن برای بدن، پوست، مو و ذهن خود بهره‌مند شوید.

دستیابی به کلروفیل مایع مرغوب

اگر دنبال یک کلروفیل مایع با کیفیت هستید، ایران کلروفیل پاسخگوی نیاز شماست. ما از سال ۱۴۰۰ شروع به تولید و عرضه کلروفیل مایع با استانداردهای بین ‌المللی کردیم. ایران کلروفیل با همکاری آزمایشگاه‌ معتبر و باسابقه، محصولات ارگانیک و طبیعی خود را با دوز مناسب و قابل اطمینان عرضه می کند. همچنین تمامی محصولات ایران کلروفیل دارای تاییدیه COA از آزمایشگاه همکار غذا و دارو هستند و غلظت هر شیشه مشخص است. شما کاربران عزیز می‌توانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را سفارش داده و لذت ببرید. همچنین خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را در استفاده از کلروفیل مایع با ما در میان بگذارید و حتما نظرات دیگر کاربران را هم در وبسایت ما بخوانید.

در ادامه با محصولات ما آشنا می شوید:

محصولات ایران کلروفیل

مام رولی طبیعی و گیاهی آراگل با رایحه ادکلنی

75,000 تومان
  • مام رولی خوشبو ادکلنی بر پایه ژل کتیرا
  • فاقد مواد نگهدارنده و ۱۰۰% طبیعی
  • حاوی عطر درمانی
  • مناسب برای بانوان و آقایان
  • ۴۸ ساعت پایداری
  • ماندگاری بسیار بالا
  • سفید کننده و برطرف کننده تیرگی
  • تهیه شده از بهترین عرقیات آنتی باکتریال ، مریم گلی ، کتیرا ، آویشن ، گل سرخ و …
  • تولید شده توسط مجموعه ایران کلروفیل

کلروفیل مایع برای 15 روز مصرف | حجم 50 میلی لیتر

435,000 تومان
  • نوع محصول : کلروفیل مایع خوراکی
  • برند: ایران کلروفیل
  • حجم : 50 میلی لیتر
  • غلظت : 750 میلی گرم
  • دوره مصرف : برای 15 روز
  • زمان ماندگاری: حداقل 12 ماه در یخچال
  • ترکیبات: کلروفیلین خالص، مس، سدیم، آب دیونیزه، گلیسیرین گیاهی 
  • دارای COA (گواهی تاییدیه کنترل کیفی و میکروبی) از آزمایشگاه همکار غذا و دارو
  • نوع بسته بندی : بطری شیشه ای با کیفیت بالا + درب قطره چکانی + جعبه کارتن دارویی
  • محدوده سنی: بزرگسال (بالای 12 سال) – خانم ها و آقایان
  • کشور سازنده : ایران
  • وبسایت ایران کلروفیل دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد.

کاربر عزیز، به دلیل حجم بالای سفارشات و از این جهت که محصولات به صورت تازه توسط آزمایشگاه تولید می شوند و ظرفیت تولید روزانه آزمایشگاه محدود است، لذا در صورت آماده نبودن محصول در لحظه ثبت سفارش، روند تولید و آماده سازی محصول ممکن است 5 روز کاری زمان ببرد. از شکیبایی شما جهت دریافت یک محصول اصل، با کیفیت و تازه متشکریم.

سرم کلروفیل موضعی مخصوص پوست (ضد پیری، ضد جوش، ضد لک و ترمیم کننده)

445,000 تومان
  • نوع محصول : سرم کلروفیل موضعی
  • برند: ایران کلروفیل
  • حجم : 30 میلی لیتر
  • زمان ماندگاری: حداقل 12 ماه در یخچال
  • ترکیبات: کلروفیل، نیاسین آمید، زینک، گلیسرول، آب دیونیزه، DMIS زانتان گام، اتوکسیدی گلایکولی، EGPE ،Chlorphenesin ،PPG
  • مناسب برای انواع پوست ها (خشک، چرب، معمولی، حساس و مستعد آکنه)
  • نوع بسته بندی : شیشه با درب قطره چکانی + جعبه کارتن دارویی
  • محدوده سنی: بزرگسال (بالای 12 سال) – خانم ها و آقایان
  • کشور سازنده : ایران
  • وبسایت ایران کلروفیل دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد.

کلروفیل مایع برای 30 روز مصرف | حجم 50 میلی لیتر

545,000 تومان
  • نوع محصول : کلروفیل مایع خوراکی
  • برند: ایران کلروفیل
  • حجم : 50 میلی لیتر
  • غلظت : 1500 میلی گرم
  • دوره مصرف : برای 30 روز
  • زمان ماندگاری: حداقل 12 ماه در یخچال
  • ترکیبات: کلروفیلین خالص، مس، سدیم، آب دیونیزه، گلیسیرین گیاهی
  • دارای COA (گواهی تاییدیه کنترل کیفی و میکروبی) از آزمایشگاه همکار غذا و دارو
  • نوع بسته بندی : بطری شیشه ای با کیفیت بالا + درب قطره چکانی + جعبه کارتن دارویی
  • محدوده سنی: بزرگسال (بالای 12 سال) – خانم ها و آقایان
  • کشور سازنده : ایران
  • وبسایت ایران کلروفیل دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد.

کاربر عزیز، به دلیل حجم بالای سفارشات و از این جهت که محصولات به صورت تازه توسط آزمایشگاه تولید می شوند و ظرفیت تولید روزانه آزمایشگاه محدود است، لذا در صورت آماده نبودن محصول در لحظه ثبت سفارش، روند تولید و آماده سازی محصول ممکن است 5 روز کاری زمان ببرد. از شکیبایی شما جهت دریافت یک محصول اصل، با کیفیت و تازه متشکریم.

کلروفیل مایع برای 60 روز مصرف | حجم 100 میلی لیتر

945,000 تومان
  • نوع محصول : کلروفیل مایع خوراکی
  • برند: ایران کلروفیل
  • حجم : 100 میلی لیتر ( 1 عدد شیشه 100 میلی لیتر)
  • غلظت : 3000 میلی گرم
  • دوره مصرف : برای 60 روز
  • زمان ماندگاری: حداقل 12 ماه در یخچال
  • ترکیبات: کلروفیلین خالص، مس، سدیم، آب دیونیزه، گلیسیرین گیاهی 
  • دارای COA (گواهی تاییدیه کنترل کیفی و میکروبی) از آزمایشگاه همکار غذا و دارو
  • نوع بسته بندی : بطری شیشه ای با کیفیت بالا + درب قطره چکانی
  • محدوده سنی: بزرگسال (بالای 12 سال) – خانم ها و آقایان
  • کشور سازنده : ایران
  • وبسایت ایران کلروفیل دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد.

کاربر عزیز، به دلیل حجم بالای سفارشات و از این جهت که محصولات به صورت تازه توسط آزمایشگاه تولید می شوند و ظرفیت تولید روزانه آزمایشگاه محدود است، لذا در صورت آماده نبودن محصول در لحظه ثبت سفارش، روند تولید و آماده سازی محصول ممکن است 5 روز کاری زمان ببرد. از شکیبایی شما جهت دریافت یک محصول اصل، با کیفیت و تازه متشکریم.

ضد آفتاب آلوئه ورا جدید فوراور (ضد لک و آبرسان) – Forever Aloe Sunscreen

1,249,000 تومان
  • حجم محصول: ۱۲۰ میل
  • کشور سازنده : آمریکا
  • نوع ضدآفتاب: بدون رنگ
  • حفاظت با SPF 30 در برابر اشعه‌ UVA و UVB
  • سازگار با : انواع پوست
  • مناسب برای : آقایان و بانوان
  • ساخته شده از ژل آلوئه ورا
  • مقاوم در برابر آب به مدت ۸۰ دقیقه
  • تسکین‌ دهنده، مرطوب‌ کننده و محافظت‌ کننده

کلروفیل مایع برای 90 روز مصرف | حجم 150 میلی لیتر

1,395,000 تومان
  • نوع محصول : کلروفیل مایع خوراکی
  • برند: ایران کلروفیل
  • حجم : 150 میلی لیتر (1 عدد شیشه 100 میل و 1 عدد شیشه 50 میل)
  • غلظت : 3000 میلی گرم و 1500 میلی گرم
  • دوره مصرف : برای 90 روز
  • زمان ماندگاری: حداقل 12 ماه در یخچال
  • ترکیبات: کلروفیلین خالص، مس، سدیم، آب دیونیزه، گلیسیرین گیاهی 
  • دارای COA (گواهی تاییدیه کنترل کیفی و میکروبی) از آزمایشگاه همکار غذا و دارو
  • نوع بسته بندی : بطری شیشه ای با کیفیت بالا + درب قطره چکانی + جعبه کارتن دارویی
  • محدوده سنی: بزرگسال (بالای 12 سال) – خانم ها و آقایان
  • کشور سازنده : ایران
  • وبسایت ایران کلروفیل دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد.

کاربر عزیز، به دلیل حجم بالای سفارشات و از این جهت که محصولات به صورت تازه توسط آزمایشگاه تولید می شوند و ظرفیت تولید روزانه آزمایشگاه محدود است، لذا در صورت آماده نبودن محصول در لحظه ثبت سفارش، روند تولید و آماده سازی محصول ممکن است 5 روز کاری زمان ببرد. از شکیبایی شما جهت دریافت یک محصول اصل، با کیفیت و تازه متشکریم.

13 نظر در “کلروفیل چیست؟ کلروفیل مایع چیست؟ چه فوایدی برای بدن دارد؟

  1. روشنک یزدانی گفت:

    سلام .من بهبودیافته ی برست کنسر هورمون مثبت ،هرتو منفی گرید ۳ هستم.میخوام بدونم تحقیقاتی در مورد اثر کلروفیل بر سرطان های هورمونی شده یا نه.و آیا مایع کلروفیل حاوی فیتواستروژن هست یا نه؟ با اینکه حساسیت زیاد اثر منفی فیتواستروژن بر سرطان هورمونی زنان تاحد زیادی رد شده، با این حال …آیا مستقیما تحقیق و مطالعه و همچنین مقاله ی معتبر در این مورد منتشر شده یا نه؟ اگر شده، لطفا اطلاعات مقاله رو برام بفرستین تا به متخصص تغذیه سرطان ،نشون بدم و اشخاصی با شرایط من، با طیب خاطر مصرف کنیم و مطمئن باشیم که صدمه ای بهمون نمیزنه و خدایی نکرده، دوباره باعث عود سرطان در ما نمبشه.ممنون از حساسیت و دقت و مسئولیت پذیری و وجدان کاریتون🌿🤗

    1. مدیر وبسایت گفت:

      سلام و عرض ادب دوست عزیز
      ابتدا امیدواریم که همیشه سلامت باشید و حالتون خوب باشه
      ببینید در زمینه تاثیر کلروفیل بر روی سرطان ، طبق خیلی از مقالات قطعا کلروفیل میتونه از خیلی از سرطان ها پیشگیری کنه ولی در درمان سرطان تاثیرش خیلی کمتر هست.
      پیشنهاد میکنیم این مقاله رو مطالعه بفرمایید
      https://www.webmd.com/diet/health-benefits-chlorophyll
      بعلاوه اینکه کلروفیل تا حد زیادی به متعادل سازی هورمون ها هم کمک میکنه

      در رابطه با موضوع شما چون که از حساسیت بالایی برخوردار هست و خداروشکر در درمان به نتیجه رسیدید، ما پیشنهاد میکنیم که حتما قبل از مصرف کلروفیل ، با پزشک متخصصتون مشورت بفرمایید تا ایشون شما رو راهنمایی کنن.

  2. فاطمه بهرامی گفت:

    سلام وقت بخیر
    شرایط نگهداریش چطوریه حتمن باید تو یخچال باشه؟
    و درسته که موقع مصرف جلوی آفتاب رفتن خطرداره؟

    1. مدیر وبسایت گفت:

      سلام و عرض ادب دوست عزیز
      در زمینه شرایط نگه داری، محصول توسط آزمایشگاه تا دمای 25 درجه سانتی گراد پایدار شده ولی قطعا پیشنهاد میکنیم که محصول رو توی یخچال یا جای خنک نگه داری کنید

      مادامی هم که از محصول استفاده می کنید چون که پوست شما حساس میشه و در حال بهبود هست پیشنهاد میکنیم که حتما از ضد آفتاب استفاده بفرمایید که دچار آفتاب سوخنگی نشید وگرنه هیچ خطر دیگه ای نداره 😊

  3. فائزه گفت:

    Awli bood

  4. مریم گفت:

    برای زنان شیرده ممنوعیت ندارد؟

    1. مدیر وبسایت گفت:

      سلام و عرض ادب دوست عزیز
      برای زنان باردار و شیرده ممنوعیت مصرف دارد و حتما قبل از مصرف با پزشک متخصص خود مشورت بفرمایید

  5. مهرنوش گفت:

    من بعد از ۱۰ روز استفاده، پوست خیلی خوبی پیدا کردم و همچنین شاداب تر و سرحال تر هستم ولی معده درد گرفتم و همچینن جدیدا دچار سرگیجه شدم. نمیدونم علت چیه؟ روزی ۱۰ قطره مصرف میکنم. انقدر راضی هستم از مصرف که دلم نمیخواد قطع کنم مصرفم رو ولی با معده درد و سرگیجه چه کنم؟

    1. مدیر وبسایت گفت:

      سلام و عرض ادب وقت شما بخیر
      خداروشکر که از نظر پوست نتیجه گرفتید
      در صورتی که محصول رو قبل از وعده های غذایی مصرف می کنید ، اون رو به بعد از وعده های غذایی موکول کنید
      و اینکه بفرمایید آیا در کنار کلروفیل مایع دارو یا مکمل دیگری هم مصرف می کنید یا خیر ؟

  6. پریسا گفت:

    سلام تاریخ انقضاشون چقدر هست و تا چند وقت میتونیم استفاده کنیم؟

    1. مدیر وبسایت گفت:

      سلام دوست عزیز
      تاریخ انقضا تمام محصولات یکسال به بالا می باشد

  7. Sogand گفت:

    سلام
    چند قطره کلروفیل باید روزانه مصرف ورد؟

    1. مدیر وبسایت گفت:

      سلام و عرض ادب
      نحوه مصرف بسته به محصولی که خریداری میفرمایید متفاوت هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
خانه
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من